Craft Company RX-7

Předchozí článek o úplně obyčejném a průměrném GT-R z Japonska se vám líbil a tak si dáme menší pokračování v podobném duchu. Dnes tu máme stejně obyčejnou, průměrnou a ničím výstřední Mazdu RX-7 z dílny Craft Company.

Proč je průměrná a není ničím výstřední, když je celá ověšená karbonem, kovanými koly a kdo ví čím ještě? Protože taková je v Japonsku každá druhá RX-7. Vedle GT-R je to jedno z nejoblíbenějších okruhových náčiní a každý víkend se na okruzích po celém Japonsku vynoří stovky přesně takových FD3S jako je tahle.

Teda abychom zase nekecali, úplně jako tahle nejsou, protože v tomhle případě jde o limitovanou sérii Type R Bathurst z roku 2001, která vznikla v omezené sérii 500 kusů. Ta měla už z továrny výškově stavitelný podvozek a řadu karbonových drobností v interiéru, ale to jen tak na okraj, protože na tomhle autě toho z továrny moc nezbylo.

Vezmeme to pěkně po pořádku. Auto se lepí k asfaltu díky semislickům Advan A050 v rozměru 255/40/17 nazutým na 9,5 palců široké Rays TE37SL. Ty k autu drží pomocí podvozku N1 Evolution Damper od Apexi, který je dostupný pouze na objednání a každý je nastaven podle jednotlivých potřeb zákazníka.

Z motoru trčí obří turbo T04S od HKS, které žene od zatáčky k zatáčce přes převodovku s vnitřnostmi od OS Giken a Mazdaspeed 2way samosvor. To vše je hezky zabalené do bodykitu od Fujita Engineering, jednoho z nejznámějších japonských úpravců RX-7. Budeme se zase opakovat, ale ta průměrnost není zas tak špatná věc, co? Teda alespoň v Japonsku…

tagy: , , ,
Like!