Feature: DICompRacing

Jak už jste si asi všimli, mám tendenci si furt na něco stěžovat. Stačí se podívat na naše poslední příspěvky. Dokola nadávám na to, že maj všichni fejkový kola, že každej Civic u nás je oplastovanej křáp, že tady není ani jedna Type X S13… A víte na co si ještě pořád stěžuju? Že tady nejsou dílny jako v Japonsku.

Víte co myslím, takový ty špinavý a špatně osvětlený haly, u kterých stojí nějaký ty rozebraný Supry, uvnitř je prosezený gauč a regál plný japonsky popsaných krabiček a v rohu se krčí kluk s flexou co zrovna připravuje pár trubek na vejfuk na AE86, která je zrovna na zvedáku… Kdybych jen věděl jak jsem se šeredně mýlil. Jedno takové místo tady totiž je, jmenuje se DiCompRacing a pokud máte rádi japonskou scénu tak jako my, tak vám následujících pár fotek udělá velkou radost.

Vemu to od začátku. Na tuhle partu jsem narazil už docela dávno a pokud trávíte hodně času u internetu, tak jste o nich možná slyšeli taky. Nikdy jsem jim ale nevěnoval příliš pozornost. Změna přišla až ve chvíli, kdy motoru v mojí AE86 došly poslední komprese a přišel čas znovu odložit nákup rozumných věcí jako žaluzií nebo dovolené a podívat se po nějaké dílně, která mi Corollu oživí.

Přes známého, který těch Coroll vystřídal už víc než deset jsem dostal tip právě na DICR s tím, že jim pár 4A-GE leží na dílně a tak můžou nějaký vzít a rovnou začít skládat. Pak bude stačit jen motory v autě vyměnit a já budu moct zase vesele pálit jednu spojku za druhou. O tom podrobně napíšeme příště, ale tahle fotka vám napoví jak to dopadlo…

Na fotkách je dobře vidět s čím vším si kluci můžou v práci hrát. V hale mají kromě mojí AE86 další dvě rozestavěné, které doplňují tři MX5 a nebo AE92 s rozpracovaným 4A-GZE. V rohu se válí několik 4A-GE různých variací a mezi hromadou všemožných dílů leží i sada 14″ magnesiových Watanabe. Mimochodem, ta zelená NB s hardtopem je na prodej.

… a nesmíme opomenout ani několik v rohu ležících 1UZ-FE. Tenhle celohliníkový čtyrlitrový osmiválec už brzo najde domov pod kapotou auta, kam sice původně nepatřil, ale kde si užije ještě hodně srandy. Kluci mají na dílně i několik W58 a R154 převodovek, takže se swapy a přestavbou z automatu nemají žádný problém.

Venku to nebylo o nic nudnější, protože před dílnou kromě řady rozdělaných projektů stojí další AE86. Tenhle kousek je po renovaci a v naprosto luxusním stavu a čeká na infůzi řady velice zajímavých dílů, který z něj udělaj asi tu nejlepší hachiroku v u nás. O tom ale později, nemůžeme přece vystřílet všechnu munici najednou. Mimochodem, samotná plocha kolem haly taky stojí za zmínku. Máme několik nápadů jak jí společně využít, jen to chce ještě sehnat pár desítek kuželů.

Třešínkou na dortu pak byla druhá hala, kde kromě jiných aut stály další tři AE86. Jedno z nich bylo i třídvéřové Trueno, které čeká velká budoucnost. To je celkem 8 Coroll, počítám správně? Kam se na to hrabou Japonci…

tagy: ,
Like!