Galerie: Mysh IX

„Daily car“ je docela relativní pojem. Pro někoho auto do města, pro jiného na dálnice. Prostě něco, co moc nežere, je hospodárné i na běžnou údržbu, je pohodlné a dá se v tom něco převézt. A i když se to na první pohled nezdá, Lancer Evo IX je zcela ideální volbou.

Mitsubishi Lancer Evo IX,

Krušné hory jsou drsný kraj. Pořádné auto je potřeba. Silnice evokující závody do vrchu. Lesní cesty připomínající rychlostní zkoušky na rally. Sem tam „flat out“ úseky mezi (skoro) všudypřítomnými stromy. A při honbě na zajíce je občas třeba opustit zpevněnou komunikaci a vydat se vstříc lukám. Sytě rudá čtyřkolka s rallyovými kořeny se zde prostě neztratí. Zvláště když prošla rukama někoho, kdo je mezi jezdci rally znám pod přezdívkou Butul. Ale možná nebude od věci nechat majitele uvést pár věcí na pravou míru:

Mitsubishi Lancer Evo IX,

„Když nad tím přemýšlím, tak docela zajímavý fakt je, že většina lidí je ochotna uvěřit tomu, že Mysh je komplet série. Líbí se jim ta představa, že z výrobních linek sjíždely takovýhle auta a chtějí tomu věřit. Auto je slyšet o tři ulice dopředu. A průměrná spotřeba 20/100 aspoň 98 odpovídá naladění…

Většina takových aut je přesným opakem představ moderního uvědomělého člověka zregulovaného Bruselem. Žerou jako tryskáč, při nastartování spouští alarmy aut zaparkovaných okolo, při pohledu na to, co vychází z výfuku dostávají Rakušani infarkt…

Tak jako někteří propadnou starým lokomotivám, hodinám nebo veteránům aniž by sledovali finanční motiv, tak jiní propadli rychlosti. Tomu prožitku rychlosti, který je nutí kupovat pár let stará japonská auta s duší. Je to benzínová romantika pro bohaté pankáče…“

A já jen dodám, že tato krátká projížďka je pouze začátkem a o autě ještě určitě bude řeč.

Mitsubishi Lancer Evo IX,

tagy: , ,
Like!