Nová japonská kola v roce 2014

Nemá cenu zastírat, že trpíme staromilstvím a někdy až hysterickou nostalgií po všem, co Japonsko vyprodukovalo před rokem 2000. Když jsme si ale udělali malý přehled nových kol, která japonští výrobci právě uvádějí na trh, tak se v nás po dlouhé době opět probudila drobná jiskra naděje. Tolik nových modelů najednou se totiž v Japonsku už dlouho neobjevilo. Tady je přehled toho, co nás osobně zaujalo nejvíc.

Volk Racing ZE40

Rays pravděpodobně už nikdy nepřekonají svůj legendární model TE37, který s různými drobnými úpravami chrlí do světa téměř 20 let, ale nás jejich nejnovější model ZE40 nadchnul nejvíc ze všech novinek. Kolo se poprvé objevilo na konci loňského roku a první kusy se zákazníkům začaly dostávat do rukou letos na jaře. Kola jsou zatím nabízena ve velikosti 18″ s roztečí a ET pro většinu japonských a evropských aut.

Work Seeker

Nejvíce aktivní se v tomto roce jeví Work Wheels, kteří kromě aktualizace stávajících modelů přišli rovnou s novou řadou kol nazvanou Seeker. Tři nové modely označené CX, DX a FX jsou zaměřené na majitele klasických aut a jdou ve vleku podobných nových retro designů, se kterými před časem začal slavit úspěch konkurenční Enkei. I když ty se soustředí spíš na klasická japonská auta, zatímco Work bude řadu Seeker pravděpodobně cílit spíš na evropské modely.

Weds Sport SA10-R

Stejně jako ZE40 jsou i nová kola od Weds kovaná a založená na desetipaprskové konstrukci. Narozdíl od Rays se jejich design výrazněji mění na základě šířky a ET kola, můžete je tedy mít s paprsky téměř rovnými i extrémně zaoblenými a zalezlými dovnitř.

Gram Lights 57 Getter

Aby těch desetipaprskových kol nebylo málo, tak tady jsou ještě jedny z produkce Rays. Nový model 57 Getter prodávaný pod značkou Gram Lights má paprsky seskupené do pěti dvojic a o něco ostřejší a agresivnější vzhled oproti výše jmenovaným ZE40 a SA10-R.

tagy:
Like!