KEN’S Factory GT-R

Minule jsme se rozepsali o typickém autě na klouzání, tak to dneska vyvážíme něčím z úplně opačného konce a podíváme se na jedno průměrné okruhové GT-R.

Asi kroutíte hlavou, když o téhle R33 od KEN’S Factory říkám, že je průměrná. Ale ona vážně je, má například průměrný výkon 600 koní, který má většina okruhově laděných GT-R v zemi vycházejícího slunce. Má průměrná 18″ TE37, které jsou k vidění taky na každém rohu. Má průměrný podvozek od Tein, který je dneska taky všude.

Na tomhle GT-R vážně není nic výjimečného. Je to prostě jen jeden ze stovky Skylinů, které o víkendu potkáte na průměrném japonském okruhu… Už chápete, proč tak moc milujeme Japonsko? Být tam průměrný totiž není vůbec k zahození.

Pokud vás zajímá technika, tak tady je základní výčet dílů: dvě Tomei ARMS B7660 turba a 260° vačky od stejného výrobce, 720cc vstřiky ovládané přes jednotku HKS Fcon V-pro, Nismo sání a to vše poskládané v N1 bloku.

Na zbytku auta najdete už zmíněný Tein podvozek s tradičními 12kg/mm pružinami vpředu i vzadu, Brembo F50 brzdy nebo Nismo samosvor. TE37 mají rozměr 18×9,5″ a jsou obuty do 265 širokých semislicků Bridgestone RE-11. Pokud vás zajímá celý speclist, najdete ho na blogu KEN`S Factory, se kterým si překladače hravě poradí.

tagy: , , , ,
Like!