Galerie: Nissan 200SX

Před pád týdny jsem se dozvěděl, že jedna věc, která se roky vzpírala zprovoznění konečně jezdí. Ano, je to Nissan 200sx s13, ale se silnějším srdcem SR20DET. Motor u mě ve fotkách prozatím nenajdete, ale tohle auto nevidím (snad) naposledy. Tohle byla rychlá akce, první jízdní focení a nějaká ta statika. A takhle to vyšlo. Další povídání nechám již na majiteli vozu.

Tak tohle je moje Lucky s13. Proč Lucky, když vlastně to auto zažilo za celou tu dobu co ho mám 5 motorů a většinu času nejezdilo. Lucky asi právě proto, že mi nedošli nervy a neskončilo to jako většina českých projektů, tzn. na díly anebo ve šrotu. Cesta začala poměrně klasicky, ještě na škole jsem si koupil skoro sériovou s13 s vizí touge speciálu, který se bude používat i na drifty. I když se auto chovalo moc pěkně, tak do speciálu mělo daleko, ale najezdil jsem s ním spoustu km a vážně mě bavilo. Pak na x-tém ježdění na okruhu v Sosně zaklepal první motor a přišla myšlenka, že na tohle používání by to chtělo kompletní přestavbu. To znamenalo tři roky bez ježdění, kdy jsem se na to x-krát chtěl vykašlat, ale vždy jsem se svez v nějaké s13, což mě vždy vrátilo na „správnou“ cestu. Pak zde byl loňský rok, kdy jsem konečně vyjel, jenže za 960km se v autě vystřídali 3 motory. Jednou špatný šály a 2x fouklo těsnění pod hlavou. Po nekonečném obhajování koncepce s CA motorem jsem byl nakonec přemluven a použil jsem poměrně málo jetý kousek z s14a s automatem, samozřejmě se jedná o SR20DET. Samozřejmě, že když se odstrojovalo tak se udělala spousta dalších věcí. Vždy když chci napsat speclist tak skončím u dvou stránek a stejně vím, že to není všechno, takže o takové věci se už ani nesnažím. Každopádně s původního sériového auta už moc nezbylo. No a výsledek? Auto je teď takové jaké jsem si před těmi x lety představoval, škoda jen, že na rozdíl od té doby už teď nemám tolik času s ním jezdit, a tak s novým motorem je najeto pouze cca3000km, ale hlavní je že každý km za to čekání stál.

David

tagy: , , ,
Like!