Report: Reisbrennen část II.

Konečně jsem se dokopal k tomu, abych dodělal druhou část fotek ze srazu japonských aut z německého Reisbrennenu. Sice ta galerie není tak obsáhlá jako předešlá, ale řekl bych, že co se týče vozů tak je určitě stejně dobrá, ne-li lepší. Musím se přiznat, že jsem nějak ujel a nejvíc fotil GT-R aniž bych si to uvědomil, ale na škodu to asi není, protože i pro nás je to pořád poměrně vzácné auto.

A teď ke srazu… Bohužel v den, kdy se mělo začít závodit ve sprintu umístěném na cílové rovince se začala stahovat mračna a obloha se netvářila příliš přívětivě. Odjelo pár aut a z centrálního rozhlasu se ozval hlas varující před velmi silnou bouřkou. Hlasatel se bohužel nespletl a dorazila taková bouřka, že se muselo kvůli velmi silnému větru sejít i z nejvyšší kryté části tribuny na nižší část.

Bouřka sice zhatila sprinty, ale zase to pak bylo o trochu víc fotogeničtější a pro mě jako pro fotografa zajímavější (což můžete posoudit sami). Když už jsem měl depo prohlídnuté, vracel jsem se už pomalu ke stanu, když najednou přede mnou stál osamocený Civic EE9 s EF9 zadním nárazníkem… Jdu natěšeně a s očekáváním blíž a rozhodně jsem nebyl zklamaný! Karoserie v geniálním stavu s velmi zajímavým lakem. Přední kapota, zadní dlouhé křídlo, prahy z karbonu (křídlo a prahy opravdu nelevná záležitost i když kapota určitě taky), přední lip PUR, přední mlhovky origo Honda a pár dalších drobností.

Vyrámovaný vnitřek, Recara z DC2 Type R, semišový volant a další nezbytné doplňky pro ostřejší jízdu. Na předku použité dvoupístkové třmeny z Acury Legend. Jediná věc, kterou mi moc rozum nebral byla fejk kola. Když už do toho ten člověk vrazil tolik peněz, proč na to nekoupil originály? Každopádně fotka morotového prostoru mluví za vše a co si tak pamatuju, majitel lámanou angličtinou mlel o 420hp, což je na váhu auta opravdu masakr. Majitel moc sdílný nebyl a nejprve i trochu prudil proč mu to tak zblízka okoukáváme a co na tom jako studujeme, ale pak už byl trochu hovorný, když mu Lukáš ukázal fotku mojí paštiky. Každopádně Civica prý stavěl 7 let a dá se říct sám, takže měl rozhodně můj obdiv i přes ty nešťastný Roty. Pro mě naživo nejlepší EE/EF9 Civic jaký jsem zatím viděl a asi to jen tak nějaký nepřekoná.

Toť vše, pak už následovalo jen přespání za hlasítého kalení okolního osazenstva a v neděli návrat zpět do ČR. Pokud bych měl akci shrnout, tak musím přiznat, že jako všude i tady na jedno zajímavé auto připadá sto otuzených katastrof. Ale díky své velikosti (a v neposlední řadě i majetnosti našich západních sousedů a možnosti přihlásit RHD auta) se i tady objevila minimálně stovka nebo dvě aut, na které jinde nenarazíte. A za to ten výlet rozhodně stojí.

tagy: , , , , ,
Like!