Video: URAS GT86

V době, kdy vznikalo tohle auto jsme ještě celkem aktivně dělali 86ers a já doufal, že všechno vyjde jak má a Toyota udělá opět malou zadokolku. Těšil jsem se jak budu prolejzat japonský blogy a hledat jedny z prvních upravenejch aut.

Nevím, jestli se to dá tvrdit obecně nebo je to jen můj individuální názor, ale podle mě Japonci po vizuální stránce mají auta v oku. To byl hlavní důvod, proč jsem se těšil co s GT86 vymyslí. Ani mě nepřekvapil (podle mě) nechutný bodykit od Gazoo Racing určený pro Evropu, je to přesně ten evropskej styl co auto nabourá a udělá z něj nesmyslně vypadající něco…

Naopak jsem šel do kolen, když přišel Uras se svým kitem. Co spojuje klasický japonský auta na který má GT86 odkazovat? Šroubovaný blatníky! Pak už stačí jen přidat lízátko pod přední nárazník a je hotovo.

Jak jednoduchý, stačí jenom přemýšlet a nedělat v nárazníku difuzory a otvory jakoby na autě bylo deset turb a každý muselo mít díru pro svůj chladič. Kreace od Gazoo je podle mě vážně nevkusná, jak zveku, tak zevnitř…

Motor mě trochu zklamal. Neříkám, že by byl něčím špatný, 2JZ je samozřejmě v pořádku, ale mohli zkusit postavit třeba šestiválec z Legacy. Ale chápu, že když potřebujete rychle postavit auto, tak holt není čas a peníze na vývoj úprav pro EJ30 a radši použijete co už znáte.

tagy: ,
Like!