Vzpomínky na Japonsko 2006, část 4: Rocky Auto

A tady je poslední díl naší recyklace vzpomínek na Japonsko. Byli jsme tehdy mladý, krásný, plný nadějí a celej svět nám ležel u nohou, ale i ty největší frajeři jako my nedokázali udržet tělní tekutiny po spatření dílny Rocky Auto. Jsou to jedni z největších restaurátorů a úpravců oldschool Skylinů a Zetek a postaví vám z nich cokoliv, co si jen dokážete představit.

K Rocky Auto jsem přišel opravdu náhodou a jako chronickej životní smolař i po těch letech nechápu, jak mě takový štěstí mohlo potkat. Chvíli před odjezdem jsem o nich poprvé něco zaregistroval, ale kromě klasického „Hm, pěkná C10″ jsem tomu příliš myšlenek nevěnoval. Ruku na srdce, kdo se někdy pídil po tom kde jaká garáž v Japonsku sídlí…

… a když jsem proto došel k dvoru plného všech starých Skylinů, které vás jen napadnou, byl jsem z toho řádně mimo. Pohled na něco tak nádhernýho, jako je C10 nebo 240Z s „G“ čumákem je sám o sobě něco elektrizujícího, obzvlášť, pokud pro tyhle auta máte slabost. Několik desítek C10 najednou váš mozek ale zahltí natolik, že to zkrátka jen tak nerozdejcháte.

Po necelé hodině prolejzání jejich dvora (aniž by mě překvapivě někdo vyhazoval) jsem sebral síly a přinutil se jít pryč, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Hned další den se mi klepaly ruce a já počítal vteřiny, aby mi konečně skončily všechny lekce a já se zase mohl jít ukájet u čtyřicet let starého starého šrotu. Když jsem k Rocky přišel podruhé, vyplula na povrch další úžasná věc, která mi první den nedošla. Víceméně denně se tam měnila auta zákazníků, kteří přijížděli na různé opravy a servis. Po dvou C10 z první fotky na mě tak pro změnu čekala tyhle dvě S30, obě s RB25DET pod kapotou.

Ansámbl se měnil prakticky denně, ale ta pravá party se konala na druhé straně dílny. V jednu chvíli jsem tam zahlédl dokonce tři fialové 240ZG najednou a to nemluvím o těch dalších, které kouzelné G v názvu postrádají. Jako třeba tahle bílá s rámem a jak jinak než RB pod kapotou, která měla opodál svůj klon v oranžové barvě.

Tyhle naleštěné kousky vystavené před krámem jsou samozřejmě pecka, ale já osobně mám nejradši tu špínu hozenou v rohu, jako byla tahle rozebraná 4door C10 a další kupé vedle ní, která nejspíš na renovaci čekala. Tohle je to, co dílně přidá na charakteru. Bystré oko ctihodného čtenáře také zcela nepochybně zaregistrovalo další G čumák. Podobných detailů najdete víc v našem albu na facebooku, které se nám na blog nevešlo.

Pokud taky preferujete rozpadající se vraky před renovací, jejich dvůr by pro vás byl ráj na zemi. Jakožto renovátoři vám totiž mnohem radši prodají auto připravené na přestavbu než už hotový kousek a od toho se samozřejmě odvíjí jejich aktuální nabídka v bazaru, jestli se tomu teda tak dá řikat. Auta jako tenhle „pig butt“ Laurel C130 působila vedle čerstvě postavených Zetek jako nebe a dudy, ale upřímně, já bych si vzal spíš jeho.

Tohle všechno je už bohužel minulostí, protože Rocky se dařilo tak dobře, že se po dvaceti letech přestěhovali do nové dílny. A nám holt nezbývá nic jinýho, než to jet nafotit znova.

tagy: ,
2 likes