Zachovejte klid, Nürburgring nekončí

Původně jsem chtěl napsat dlouhou úvahu o tom, jak lidi vůbec nepřemýšlí nad zprávami, které je ze všech stran bombardují, ale v půlce jsem to vzdal. Ti co o tom ví to znovu číst nepotřebují a ti, kterým to bylo určeno, by si to stejně nepřečetli.

O co mi šlo? Čím dál víc mi vadí hysterie, která vzniká kombinací senzačních článků na jedné straně a tupých čtenářů na druhé. Naposledy mě vytočily reakce lidí na zprávu, že legendární Nürburgring končí. Sociální sítě okamžitě zaplavily smutné komentáře plné mračících se smajlíků a všichni z toho měli slzu na krajíčku. Nic takového se ale neděje!

Ano, provozovatel okruhu, společnost Nürburgring GmbH, má opravdu problémy. V polovině července vyhlásila bankrot a jde do likvidace. Důvodem jsou dluhy, které nasekal ambiciozní management při výstavbě absurdních hotelů, pouťových atrakcí a tak podobně. To vše je ztrátové, ale okruh samotný je prakticky tiskárna na peníze. Automobilky si ho pronajímají na testování jedna za druhou a všechny termíny, které jsou určené pro volné jízdy pro veřejnost jsou plné. Neexistuje proto jediný důvod, proč okruh jako takový zavírat.

Vzpomeňte si na tuhle zprávu, než to zase jednou spolknete i s navijákem nějakému českému webu. Zkuste si jí ověřit přímo u zdroje, jako tady v případě bridgetogantry.com, který provozují lidé přímo ze Severní smyčky. Nevím jak vy, ale u mě mají jejich slova přeci jen trochu větší váhu než ta z českých webů, kde jde v první řadě o co nejvíc pageviews. Ale chápu to, ty reklamní bannery se někomu prodat musí…

tagy:
Like!